
BŁĘDY | MARKETING 2025
Styczeń to zawsze dobry moment na podsumowanie własnych działań marketingowo – sprzedażowych. Mam to szczęście i przywilej, iż mogę współobserwować tabelki i statystyki moich zacnych klientów. Kiedy podsumuję już wszystko co widziałam i z nimi współtworzyłam powstaje super lista działań, które warto podjąć w kolejnym sezonie. Na sam przód wyłaniają się: regularność i systematyczność (tam gdzie to było wyniki są lepsze), dobrze przygotowana i elastyczna strategia (bez planu ani rusz), spójność (we wszystkich mediach społecznościowych, wyszukiwarkach i stronie www), nowoczesność (okazuje się, iż świat to lubi). Dziś już nie ciężkie, archiwalne (wydawałoby się: na wieki wielkie) historie wynikające z długości wykonywanej działalności a lekkie, przystępne, budzące zaufanie działania (nawet dla młodych kancelarii) są wiodące i częściej wybierane przez klientów. Wyważona ilość działań marketingowych. Nie zawsze: dużo i często przekłada się na ilość nowych zleceń. Wyważcie to, pamiętając, iż większość działań nie robicie dla klientów a „pod algorytmy i roboty” a to one potem zaproponują konkretnym klientom – waszą stronę czy profil. Roboty lubą konkret. Ja też. Konkretnie rzecz biorąc: nie skupiajcie się na marketingu. Bądźcie skupieni na robocie a marketing zostawcie doradcy. A co więcej zapraszam na najbliższe szkolenie. Szczegóły na profilu facebookowym.
- casino score live wynnbet casino banger casino app play online bet wmc casino spinzwin play live casino online krikya online casino play casino online gobet88 bambet casino luck9ph wcm casino muchbetter casino jeetwin com glory casino bangladesh download mega casino login chilli 777 casino m88 casino 1mdbet joya 9 casino pandora888 free bet casino